Wednesday, April 22, 2009

Agitukset

Olikin pitkästä aikaa kohtuullisen mukavaa menoa, vaikka mä murehdin kuuden aidan serpenttiiniä radalla jo etukäteen. Jami oli kuitenkin kuuliainen Jami -tuulella, joten edettiin yhteistyöllä... aalle asti. Siitä se lysti sitten taas alkoi. Taas sitä jumitusta ja

Saatiin ohjeeksi ottaa aata ihan hihnassa vähän aikaa ja lelupalkalla. Kysymyshän ei ole siitä, ettei Jami tietäisi miten tulee toimia, vaan enemmän näyttäis olevan tollasta borderihuumoria toi touhu. Perjantaina katotaan, et päästäiskö yhteisymmärrykseen asian tiimoilta.

Meidän uusi koutsi on Nina Manner ja todennäköisesti tulee koutsaamaan meitä ainakin kesän. Ihan tosi kivat ja hyvät treenit oli kyllä. Jäähdyttelyt Jami teki hallin maastoissa treenikaveri Unnan kanssa.

5 comments:

Katja ja Pojat said...

Hei, vähänkö mä oon kade, kun teillä on tollasia maailmanluokan valmentaja!! No parhaat tarvii hyvän koutsin! =)
Ja sitäpaitsi, huomasin et ei mulla itelläkään huono oo...! =)

Katja ja Pojat said...

Oh, pieni kirjoitushäröhän se sinne tuli... mutta asia selkis?

Paula said...

Heh no teillähän jäi toi ihan paras koutsi! Terkkuja Karrille ja Lurulle!

Lena said...

Eihän se hassumpi kouluttaja ole! Terrieri-ihminen on ihminen paikallaan, vaatimattomia edustuksia sata kertaa:)
Olen onnellinen puolestanne!!!!!!

Paula said...

Juu erinomaiselta vaikuttaa, saatiin heti ekan tunnin ohjeiden myötä toi meitä kiusannut a-esteellä kiikkuminen hallintaan.